Novinky
15.03.2020
Nejlevnější poštovné
Chcete zaslat drobnou zásilku a ušetřit na dopravném?
Nyní máte možnost využít " Nejlevnější poštovné" 60 Kč. Platí pro platbu předem a zásilky za...
číst celé
02.03.2020
ZDARMA doručení
Při objednávce nad 1200 Kč
Při objednávce, jejíž hodnota činí nejméně 1200 Kč bez poštovného ( tedy " za zboží " ), Vám nebude účtováno poštovné, bud...
číst celé
- Úvod
- Vše o nákupu
- Zboží, výměna, vrácení ...
Jak postupovat pří výměně nebo vracení zboží, nebo reklamaci
Zboží zakoupené některým z uvedených způsobů v Obchodních podmínkách lze prodejci za určitých okolností vrátit.
Všechny způsoby a důvody reklamací jsou uvedeny v Reklamačním řádu a v Občanském zákoníku.
Vrácené zboží musí být ve stejném stavu, jako při jeho prodeji. Pokud bude vrácené zboží poškozeno větší měrou, než bylo při prodeji, reklamace se neuznává.
Kupující může zboží vrátit prodejci po vyplnění následujícího formuláře, kliknutím si jej otevřete a stáhněte: